close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
[商業] 明天(W3)嫁接睫毛Modelx2
Nov 12th 2013, 23:17, by Ventisca

作者Ventisca (●ω●)

看板ShuangHe

標題[商業] 明天(W3)嫁接睫毛Modelx2

時間Tue Nov 12 23:17:24 2013

說明參考 #1ITLwoPq 這篇文章 還有前次跟我約了不出現,還有回信看不懂亂亂凹的, 都已經在我內心黑名單,所以可以不用再來信了。 徵兩名 早上十點一名,下午兩點一名。 但是這次需配合拍照(可以遮住鼻子以下無所謂), 男女皆可,為什麼我都徵不到男生呢……Orz AND 此次我換了一批毛,他們身價不凡,故酌收材料費399一位。非免費 來信註明想約的時間。 因為不知道收材料費是不是有違反板規,所以不用徵求,用『商業』 ,若有違反,請板主刪文或告知我。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.249.172.151

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ksokso 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()